spelmastarna

Direktlänk till inlägg 13 september 2013

Minecraft things...

Av Mai&Julia - 13 september 2013 21:21

Ah.. minns så väl när typ hela min klass hade ett hus i minecraft. Åååh gud vad jag saknar den tiden ;__; Efter ungefär en månad förstödes huset. Minns till och med namnet. Han hette något med Stefan (XD). Efter några dagar kollade jag till huset och så såg det ut såhär:

 

Övergivet och gammalt. Där de två skyltarna är var Sadi's lilla rum fyllda av tama vargar. Alla dog. Där det är en grind planterade vi massa saker. Där vi har två dörrar skulle iron golems bo. Nu är det typ inga i min klass som spelar Minecraft. Det här var typ det sista huset vi bodde på..

Våran faction hette Braveheroes :'(

Nu har jag gjort en grav utanför huset där det står: R.I.P Brave Heroes.




Men nu ska vi prata om roliga saker, hehe xD

Förut var jag sååååå nervös för att hästfunktionen skulle komma. så jag byggde ett jättestort stall xd

 

(Större än bilen iaf :))

Blev ganska nöjd faktiskt. (vill inte va skrytig nu ;^;)



Från Zita igen xD (Sadi e inte hemma men hon bloggar nog imorgon :))

Pözz pözz på er alla ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mai&Julia - 7 november 2013 15:39


Sadeehh /?n?/ Varför dog du? om ni har märkt att jag, Zita bloggar mest så e det för att Sadi har glömt bloggen helt och hållet -n- I'm sorry guys! Bjuder på en sims bild :D ...

Av Mai&Julia - 30 september 2013 20:20

Jag kan inte sluta spela detta: Appen heter: My first dog. Gud jag kan inte sluta spela XD //Zita ...

Av Mai&Julia - 24 september 2013 17:09

  Inget säskillt o göra, spelade lite Zoo tycoon c: My wolves at the pic ^^   Awwhe, djuren där e så söta.. men blir ärligt talat ganska ledsen när ett djur dör x'D Känner mig lixom tom i ungefär 5 minuter XD whateveer c:   And this pic i...

Av Mai&Julia - 21 september 2013 09:26

Hai. Zita again. Hade inget o göra så jag ritade lite 83 vad tycks? ...

Av Mai&Julia - 21 september 2013 08:58


Sitter o spelar minecraft. och sorry, jag e Zita xD Håller på o planerar för ett säkert hus i en server, väldigt svårt bygget men ändå! väldigt säkert hus, bara factionen fattas C: ...

Om oss ♥


Hej! Vi är två busiga tjejer, Sadi och Zita!
Vi bloggar om spel och kanske lite smått om riktiga livet.
Enjoy! :D

Fråga oss, vi svarar så fort vi kan ^^

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fairy

Ovido - Quiz & Flashcards